Retourneren

  • Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

    Toch niet tevreden over je product? Dat kan gebeuren natuurlijk. Je krijgt van ons 30 dagen na ontvangst van je bestelling om een product gratis te retourneren. Binnen deze periode kun je het product bekijken en beoordelen zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Wil je (een deel) van je bestelling retourneren? Doe dan een retouraanvraag via ons online retourportaal.

  • Kunnen alle producten worden geretourneerd?

    Bijna alle producten kunnen worden geretourneerd, maar er zijn enkele uitzonderingen en voorwaarden waar je rekening mee moet houden.

    Voor nieuwe producten geldt:

    • Deze dienen compleet met originele verpakking, accessoires en/of handleidingen te worden geretourneerd. Ontbreken één of meer van deze onderdelen? Dan mag het product niet worden geretourneerd.

    De volgende producten mogen niet worden geretourneerd:

    • Hygiënegevoelige producten (zoals koptelefoons en oortjes) waarvan de verzegeling is verbroken.

    Heb je hier vragen over? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat.

  • Hoe meld ik een retour aan?

    Je kunt een retour aanmelden via ons online retourportaal. Wanneer we je retouraanvraag hebben ontvangen, sturen we je zo snel mogelijk de instructies en een retourlabel van PostNL.

  • Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
    • Binnen Nederland en België: Retourneren is gratis als je gebruikmaakt van ons PostNL-retourlabel. Dit retourlabel ontvang je nadat je retour is aangemeld via ons online retourportaal.
    • Internationaal: De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.
  • Hoe moet ik het product verpakken?

    Volg onderstaande stappen om het product te verpakken:

    1. Noteer je retour-/ of ticketnummer duidelijk op de verpakking. Het retour-/ of ticketnummer ontvang je van ons tijdens het retourproces.
    2. Zorg ervoor dat je het product goed verpakt om schade tijdens transport te voorkomen.
    3. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking, waarin het product ook door ons geleverd is. Voor nieuwe producten is het een vereiste dat deze worden geretourneerd in de originele verpakking. Breng geen plakband of markeringen aan op de originele productverpakking.
    4. Zorg ervoor dat alle accessoires en onderdelen in het pakket zitten.
    5. Plak het PostNL-retourlabel duidelijk op het pakket. Voor het aanmaken van het retourlabel ontvang je van ons instructies tijdens het retourproces.
    6. Zorg ervoor dat het pakket geen oude verzendlabels of verzendbarcodes bevat, zodat dit geen problemen kan veroorzaken tijdens transport.
    7. Lever het pakket in bij een PostNL-punt en bewaar het verzendbewijs.

    Indien het pakket tijdens transport beschadigd of zoekraakt is dit voor risico van de klant. Wanneer een retourzending niet voldoet aan de retourvoorwaarden, behouden we het recht om de retour te weigeren.

  • Wat gebeurt er nadat ik mijn product heb geretourneerd?

    Zodra we je retour hebben ontvangen sturen we je hier een bevestiging van. Je retour wordt doorgaans binnen enkele werkdagen door ons gecontroleerd en verwerkt. Daarna mag je het volgende verwachten:

    • Bij een correcte retour: Indien we je retour compleet en in goede orde ontvangen, zullen we het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 7 werkdagen aan je terugstorten.
    • Bij een beschadigde of incomplete retour: In het geval van een beschadigde of incomplete retour behouden we ons het recht voor om de retour te weigeren. Ook is het mogelijk dat we een voorstel doen om een deel van het aankoopbedrag in te houden. Mocht er sprake zijn van problemen met de retour dan zullen we hierover contact met je opnemen.
  • Kan ik mijn product ruilen in plaats van retourneren?

    Ja, ruilen is mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice om je gewenste product te reserveren. Zodra we je geretourneerde product hebben ontvangen, sturen we het nieuwe product naar je op. In het geval van ruilen voor een duurder product kan het verschil in prijs worden bijbetaald. Wanneer wordt geruild voor een voordeliger product zullen wij het verschil in prijs aan je terugbetalen.

  • Wat moet ik doen als mijn product defect is?

    Wanneer je product bij ontvangst of binnen de garantietermijn defect is, dan kun je het aanmelden voor garantie via ons online supportportaal. Indien je product voldoet aan de garantievoorwaarden, ontvang je binnen 1 á 2 werkdagen de instructies om kosteloos een retourlabel aan te maken en het product op te sturen. Ook proberen we indien mogelijk het probleem op afstand te verhelpen, zodat het niet retour hoeft te worden gestuurd.

    Defecte producten die aan ons worden opgestuurd proberen we in de basis altijd te repareren. Indien een product niet kan worden gerepareerd, zullen we het vervangen voor een ander exemplaar van hetzelfde product. In overleg is het ook mogelijk dat we een defect product vervangen voor een alternatief, gelijkwaardig product. In het uiterste geval wanneer reparatie of vervanging niet mogelijk zijn, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

    Meer weten of heb je vragen? Bekijk dan de meest gestelde vragen over garantie of neem contact met ons op.

  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

    Indien we je retour in compleet en in goede orde ontvangen, zullen we het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten binnen 7 werkdagen aan je terugstorten.

  • Wat gebeurt er als mijn retour wordt afgewezen?

    Wanneer je retour niet voldoet aan onze voorwaarden (bijvoorbeeld in het geval van schade of een incomplete retour), dan behouden we ons het recht voor om de retour te weigeren. In sommige gevallen is het mogelijk dat we een voorstel doen om de retour alsnog te accepteren en een gedeelte van het aankoopbedrag in te houden. Indien je retour volledig wordt afgewezen, is het mogelijk om deze aan je terug te sturen op kosten van de klant.

    Mocht er sprake zijn van problemen met de retour dan zullen we hierover contact met je opnemen.

  • Vragen of hulp nodig?

    Heb je nog vragen over de retourneren? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We staan klaar om je te helpen!

Doe een bod

Uniek, doe zelf een bod! Je kunt bij That's IT bieden op alle producten in je winkelmandje. Zo werkt het:

Stap 1: Selecteer je product(en)

Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Plaats je bod

Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

Stap 3: Beoordeling

Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 1 á 2 uur een reactie, dus houd je inbox in de gaten!

Heb je nog vragen over het bieden?

Lees hier meer

Chat with us person
Meer hulp nodig?
We staan je graag te woord!