Hulp nodig? We staan voor je klaar

Heb je een vraag, opmerking, of misschien zelfs een klacht? Dan kun je contact met ons opnemen via onderstaande mogelijkheden. We streven naar een optimale klanttevredenheid en helpen je graag!

Lossen we jouw klacht niet naar tevredenheid op?

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Doe een bod

Uniek, doe zelf een bod! Je kunt bij That's IT bieden op alle producten in je winkelmandje. Zo werkt het:

Stap 1: Selecteer je product(en)

Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Plaats je bod

Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

Stap 3: Beoordeling

Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 1 á 2 uur een reactie, dus houd je inbox in de gaten!

Heb je nog vragen over het bieden?

Lees hier meer

Chat with us person
Meer hulp nodig?
We staan je graag te woord!