Verzending en bezorging

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Plaats je jouw bestelling op een werkdag vóór 16.30 uur? Dan wordt binnen Nederland en België je bestelling meestal de volgende werkdag (inclusief zaterdagen) al bij je bezorgd. Je ontvangt per e-mail een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling en de geschatte bezorgtijd kunt volgen via de website van PostNL.

    In de volgende gevallen kan de levertijd van je bestelling langer zijn:

    • Indien niet alle producten uit je bestelling direct leverbaar zijn. Op de productpagina wordt duidelijk aangegeven of een product een bestelproduct is en een langere levertijd heeft.
    • Bij wijzigingen aan de bestelde producten (zoals upgrades van componenten)
    • Bij internationale levering (buiten België om)
    • Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen en Black Friday)
  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelling en het land van bestemming. Hieronder zetten we dit voor je op een rijtje:

    • Nederland: Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €100,- bedragen de verzendkosten €4,95.
    • België: Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €100,- bedragen de verzendkosten €11,-.
    • Duitsland: Voor verzending naar Duitsland geldt een vast tarief van €11,- (ongeacht de hoogte van het orderbedrag).
    • Frankrijk: Voor verzending naar Frankrijk geldt een vast tarief van €19,95 (ongeacht de hoogte van het orderbedrag).

    Wil je jouw bestelling laten verzenden naar een ander land? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat om de mogelijkheden en verzendkosten te bespreken.

  • Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

    Jazeker, alle bestellingen worden verzonden met PostNL en zijn voorzien van een Track & Trace-code. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de Track & Trace-code. Hiermee kun je je pakket volgen en de geschatte bezorgtijd bekijken. Kun je de e-mail niet vinden? Controleer dan voor de zekerheid je spambox.

  • Leveren jullie ook internationaal?

    Jazeker! Tijdens het afrekenen kun je naast Nederland ook kiezen voor verzending naar België, Duitsland en Frankrijk en krijg je direct inzage in de verzendkosten. Hou er rekening mee dat levertijd langer kan zijn bij internationale zendingen.

    Wil je jouw bestelling laten verzenden naar een ander land? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat om de mogelijkheden en verzendkosten te bespreken.

  • Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL-punt?

    Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen bij een PostNL-punt. Tijdens het afrekenen kun je de optie “Ophalen bij PostNL-punt” selecteren en het gewenste afhaalpunt kiezen. Zodra je pakket bij het PostNL-punt is aangekomen, ontvang je daar bevestiging van en kun je het ophalen.

  • Vragen of hulp nodig?

    Heb je nog vragen over de verzending of bezorging? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We staan klaar om je te helpen!

Doe een bod

Uniek, doe zelf een bod! Je kunt bij That's IT bieden op alle producten in je winkelmandje. Zo werkt het:

Stap 1: Selecteer je product(en)

Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Plaats je bod

Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

Stap 3: Beoordeling

Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 1 á 2 uur een reactie, dus houd je inbox in de gaten!

Heb je nog vragen over het bieden?

Lees hier meer

Chat with us person
Meer hulp nodig?
We staan je graag te woord!