Onze betaalmogelijkheden

  • iDEAL

    Met iDEAL kun je gratis, eenvoudig en snel betalen via je eigen bank. Kies iDEAL tijdens het afrekenen en volg de stappen in de beveiligde omgeving van jouw bank. Betalen met iDeal is mogelijk als je gebruik maakt van één van de volgende banken:

    • ABN AMRO
    • ING
    • Rabobank
    • ASN Bank
    • bunq
    • Knab
    • N26
    • NN
    • Regiobank
    • Revolut
    • SNS Bank
    • Triodos
    • Van Lanschot Kempen
    • Yoursafe
  • Bankoverschrijving

    Je kunt betalen door het bedrag over te maken via een handmatige overschrijving. Kies hiervoor tijdens het afrekenen de optie “Bankoverschrijving” en je ontvangt daarna een orderbevestiging met onze betaalgegevens. Graag verzoeken we je de betaling over te maken onder vermelding van het ordernummer van jouw bestelling. Voor het gemak zijn de bankgegevens van onze ING- en ABN-rekeningen hieronder terug te vinden.

    Onze bankgegevens:

    • ING, IBAN nummer NL49INGB0008971444 t.n.v. THAT-S IT te Wateringen (BIC/SWIFT: INGBNL2A)
    • ABN AMRO, IBAN nummer NL50ABNA0424918927 t.n.v. THAT-S IT te Wateringen (BIC/SWIFT: ABNANL2A)

    Let op:

    • Een handmatige overschrijving kan langer duren dan een online betaling via de website. Je dient rekening te houden met 1 tot 3 dagen verwerkingstijd. Na ontvangst van jouw betaling ontvang je een e-mail met de orderbevestiging en wordt jouw bestelling vervolgens direct verstuurd.
    • Een bankoverschrijving is niet hetzelfde als achteraf betalen. Kies je voor bankoverschrijving als betaalmethode, dan wordt de bestelling pas verstuurd zodra we de betaling hebben ontvangen.
  • Creditcard

    Wij accepteren betalingen met Visa, Mastercard en American Express. Bij de meeste aanbieders van deze creditcards zijn jouw aankopen verzekerd tegen diefstal, verlies en beschadiging (raadpleeg de aanbieder voor de exacte voorwaarden). Om te betalen met een creditcard kies je tijdens het afrekenen voor de betaaloptie “Creditcards”. Nadat je je kaartgegevens hebt ingevuld wordt je betaling wordt direct verwerkt. De gegevens versturen we via een veilige SSL-verbinding.

  • PayPal

    Gebruik je PayPal rekening als digitale portemonnee. Het enige wat je nodig hebt is jouw PayPal-emailadres en -wachtwoord om eenvoudig online jouw bestelling te betalen. Om te betalen met PayPal kies je tijdens het afrekenen voor de betaaloptie “PayPal”.

    Let op:

    De transactiekosten van de betaalmaatschappij worden in rekening gebracht. Voor PayPal is dit 2% van het aankoopbedrag.

  • Bancontact

    Speciaal voor onze klanten uit België bieden wij Bancontact aan als betaalmethode. Hiermee kun je eenvoudig een online betaling doen via je Belgische bank en ben je niet afhankelijk van duurdere betaalopties zoals PayPal.

  • Achteraf betalen via Klarna

    Met de betaaloptie “Achteraf betalen via Klarna” betaal je pas nadat je je bestelling hebt ontvangen en hebt besloten deze te houden. Zo betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk wilt houden!

    Hoe werkt het?

    Het proces is eenvoudig: tijdens het afrekenen vul je al je gegevens in, je kiest voor de optie “Achteraf betalen via Klarna” en klikt op de knop “Plaats bestelling”. Hierna wordt je omgeleid naar Klarna en vul je nogmaals je gegevens in. Bij een succesvolle aankoop stuurt Klarna jou een rekening met daarop de betalingsgegevens. Je hebt vervolgens 30 dagen de tijd om de betaling te voldoen, op een moment dat jou het beste uitkomt.

    Let op:

    Je gaat een overeenkomst aan met Klarna en dient de betaling aan Klarna te verrichten. Verricht de betaling niet aan That’s IT, want dan blijft de rekening bij Klarna openstaan.

  • Betaal in 3 delen via Klarna

    Met de betaaloptie “Betaal in 3 delen via Klarna” betaal je je bestelling in drie gelijke termijnen, zonder rente of verborgen kosten. Dit is een flexibel en betaalbaar alternatief voor traditioneel krediet.

    Hoe werkt het?

    Tijdens het afrekenen vul je je gegevens in, kies je voor “Betaal in 3 delen via Klarna” en klik je op de knop “Plaats bestelling”. Hierna wordt je omgeleid naar Klarna en vul je nogmaals je gegevens in.

    Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een email van Klarna met alle details over de geplande betalingen en zal Klarna de eerste betaling afschrijven. De volgende twee betalingen worden automatisch na 30 en 60 dagen van je geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening afgeschreven, totdat de bestelling volledig is afbetaald.

    Handig om te weten

    Download de Klarna App voor volledige controle. Zo kun je al je bestellingen en betalingen inzien en beheren. Ook wijzig je eenvoudig je geregistreerde kaart of bankrekening in de Klarna app.

    Let op:

    Je gaat een overeenkomst aan met Klarna en dient de betalingen aan Klarna te verrichten. Verricht de betalingen niet aan That’s IT, want dan blijft de rekening bij Klarna openstaan.

  • WestlandPas

    Ben je in het bezit van de WestlandPas en beschik je over een tegoed voor de computerregeling? Dan kun je hiermee bij That’s IT! een computer, laptop of monitor aanschaffen. Je kunt zowel online als in onze showroom afrekenen met jouw WestlandPas. Wil je online bestellen met de WestlandPas? Kies dan tijdens het afrekenen voor de betaaloptie “WestlandPas” en vul je pasnummer in. Zodra we je bestelling hebben ontvangen controleren of we alles in orde is. Is alles in orde? Dan zullen we je besteling zo snel mogelijk versturen.

  • Contant / pinnen in onze winkel

    Kom je langs in onze fysieke winkel om je bestelling op te halen? Dan kun je ook met contant geld of via pin betalen. Je kiest hiervoor tijdens het afrekenen voor de optie “Ophalen in Wateringen” waarna je vervolgens ook de mogelijkheid krijgt om te kiezen voor de betaaloptie “Contant / pinnen in onze winkel”.

Overige vragen over betalen

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Jazeker, dat is mogelijk! Via Klarna kun je je aankoop in 3 gelijke termijnen betalen, zonder rente of verborgen kosten. Dit is ideaal voor grotere aankopen. Wil je hier gebruik van maken? Kies dan tijdens het afrekenen voor de optie “Betaal in 3 delen via Klarna”. De eerste betaling wordt afgeschreven zodra je bestelling is verzonden. De volgende twee betalingen worden automatisch na 30 en 60 dagen van je geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening afgeschreven. Lees onder de betaalmethode "Betaal in 3 delen via Klarna" meer over hoe dit precies werkt.

  • Hoe veilig is het om online bij jullie te betalen?

    Online shoppen bij ons is een compleet veilige en zorgeloze ervaring. Wij gebruiken beveiligde betalingssystemen die voldoen aan de hoogste standaarden zoals SSL-encryptie. Je gegevens worden versleuteld verstuurden wij slaan geen gevoelige betalingsinformatie op.

  • Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

    Ja, zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt versturen we je direct een factuur. In de praktijk betekent dit dat deze in de loop van de werkdag waarop jouw bestelling is geplaatst of de eerstvolgende werkdag aan je zal worden verzonden. De factuur wordt naar het e-mailadres gestuurd dat je bij het plaatsen van de bestelling hebt ingevuld.

  • Wat moet ik doen bij een mislukte betaling?

    Een betaling kan worden geweigerd door je bank, kaartmaatschappij, of de betalingsprovider. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals onvoldoende saldo, een verkeerd ingevulde kaartcode of veiligheidsbeperkingen. Neem contact op met je bank of kaartmaatschappij om het probleem te achterhalen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We helpen je graag verder.

  • Wat moet ik doen als ik mijn factuur kwijt ben of niet heb ontvangen?

    Wanneer je jouw factuur kwijt bent of niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. Indien de factuur op naam staat, kunnen we deze terugvinden en je helpen door de factuur nogmaals aan je op te sturen.

  • Vragen of hulp nodig?

    Heb je nog vragen over afrekenen, betaalmethoden of facturen? Neem contact op met onze klantenservice via 0174-219060, klantenservice@thatsit.nl, of via de live chat. We staan klaar om je te helpen!

Doe een bod

Uniek, doe zelf een bod! Je kunt bij That's IT bieden op alle producten in je winkelmandje. Zo werkt het:

Stap 1: Selecteer je product(en)

Kies één of meerdere producten en voeg deze toe aan je winkelmandje.

Stap 2: Plaats je bod

Klik in het winkelmandje op de knop "Plaats hier je bod" om een bod uit te brengen op de volledige inhoud.

Stap 3: Beoordeling

Wij ontvangen je bod en beoordelen dit. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 1 á 2 uur een reactie, dus houd je inbox in de gaten!

Heb je nog vragen over het bieden?

Lees hier meer

Chat with us person
Meer hulp nodig?
We staan je graag te woord!